• Gorlice24.pl...i wiesz wszystko - Regionalny Portal Informacyjny
  • Gorlice24.pl...i wiesz wszystko - Regionalny Portal Informacyjny
  • Gorlice24.pl...i wiesz wszystko - Regionalny Portal Informacyjny
Gorlice24.pl...i wiesz wszystko - Regionalny Portal Informacyjny

Oburzyli się na radnego PiS

dodano: 2016-11-14,  
Dodaj na Facebook
- A A A +
DrukujDrukuj
E-mailE-mail
Oburzyli się na radnego PiSNa prośbę Rady Pedagogicznej I LO im. M. Kromera w Gorlicach oraz Gorlickiego Stowarzyszenia Przyjaciół I LO publikujemy stanowisko odnoszące się do materiału z konferencji Prawa i Sprawiedliwości wyemitowanego w RTvG 1 listopada 2016 roku. Zdaniem wymienionych wyżej w materiale tym radny Zygmunt Fryczek, posługując się kłamstwami i nieprawdziwymi danymi, naraził na szwank dobre imię liceum.
Stanowisko Rady Pedagogicznej I Liceum Ogólnokształcącego  im. Marcina Kromera w Gorlicach w  sprawie  wystąpienia Pana Radnego Powiatowego – Zygmunta Fryczka  w Regionalnej Telewizji Gorlice w  programie wyemitowanym w dniu 01 listopada 2016r. , przyjęte    w formie uchwały Nr 25/2016 z dnia 07 listopada 2016r.
 
Rada Pedagogiczna I LO im. M.Kromera w Gorlicach  przyjęła z  oburzeniem wypowiedź Pana Radnego Powiatowego Zygmunta Fryczka w Regionalnej Telewizji Gorlice w dniu pierwszego listopada 2016r podczas konferencji radnych Prawa i Sprawiedliwości otyczącej  jakości kształcenia   w powiecie gorlickim . Podczas konferencji Pan Radny Z. Fryczek skupił się szczególnie na  naszym Liceum.  Mając pełne dane dotyczące wyników egzaminów maturalnych zdawanych w zakresie rozszerzonym w sesji wiosennej 2016, Pan Fryczek podał do publicznej wiadomości niepełną i nieprawdziwą informację dotyczącą wyników matur z wos,  matematyki i biologii na poziomie rozszerzonym. Pominięte zostały wyniki 14 uczniów zdających wos w zakresie rozszerzonym, spośród których 5 uzyskało wynik ponad 70 %. Podobnie w przypadku matematyki zostało pominięte  58 wyników, spośród których 8 spełniało oczekiwany przez Pana Fryczka wskaźnik. W przypadku biologii zostały podane całkowicie nieprawdziwe informacje, gdyż do egzaminu z biologii przystąpiło nie 18 osób jak było powiedziane , ale 65 osób , spośród których 11 uzyskało wynik  70 % i więcej. Przytoczone dane miały być  przykładem słabej jakości kształcenia  w liceach, ale bez porównania do wyników osiągniętych  z wymienionych przedmiotów w pozostałych liceach powiatu gorlickiego  wyraźnie sugerowały, że najgorszy poziom kształcenia jest w naszym Liceum.  Jest to o tyle zadziwiające, że wszystkie średnie wyniki matur uzyskane przez naszych absolwentów w roku 2016 przekraczają średnie wyniki w kraju, są najwyższe w powiecie (poza średnim wynikiem z j. niemieckiego) i w większości przekraczają średnie wyniki w województwie.             

W dalszej części wypowiedzi jest mowa o śladowych ilościach wyników powyżej 70% z języka polskiego, języka niemieckiego i języka angielskiego. Wszystko to stoi  w sprzeczności ze stanem faktycznym. Wynik powyżej 70%  z języka polskiego uzyskało 25 maturzystów, z języka angielskiego 49 zdających i 4 spośród 9 zdających język niemiecki. Interpretacja wyników dokonana przez Pana Fryczka jest  dla nas niezrozumiała, bo przecież Pan Radny  dysponował odpowiednimi danymi. Publicznie podane nieprawdziwe informacje godzące w wizerunek naszej szkoły, są niezgodne ze stanem rzeczywistym . Inną rzeczą jest sam wskaźnik 70% możliwych do zdobycia punktów na egzaminie w zakresie rozszerzonym. Prawo oświatowe w żadnym miejscu nie ujmuje takiego wskaźnika. Nie ma nawet minimalnego progu procentowego od którego zależy czy egzamin w zakresie rozszerzonym jest zdany, czy też nie .  Jest to tylko subiektywny wymóg sformułowany przez Pana Radnego Fryczka. Prawdą jest, że im wyniki są wyższe to tym lepiej jest dla ucznia i notowań szkoły. Analiza średnich wyników matur  w zakresie rozszerzonym we wszystkich 258 liceach województwa małopolskiego  wskazuje, że nasze Liceum  lokuje się w zależności od egzaminu na pozycjach od 20 do 60 . Zatem, czy można stawiać wniosek, o niskim poziomie  kształcenia w „Kromerze”?  W załączonej tabeli przytaczamy  wszystkie dane, których źródłem są wyniki matur znajdujące się na stronie OKE w Krakowie. Zwraca się uwagę, że nieliczne licea w Małopolsce uzyskały wynik średni z przedmiotów zdawanych w zakresie rozszerzonym  na poziomie powyżej 70%.
 
Rada Pedagogiczna oczekuje od Pana Radnego Zygmunta Fryczka dokonania sprostowania podanych w dniu pierwszego listopada 2016r publicznie informacji nieprawdziwych o których była mowa, w sposób i formie  w jakich informacja została podana.  Ponieważ wypowiedź była udzielona w ramach konferencji prasowej Radnych Prawa  i Sprawiedliwości dlatego niniejsze stanowisko Rady Pedagogicznej należy przekazać do wiadomości także powiatowym  i regionalnym władzom Prawa i Sprawiedliwości , parlamentarzystom ziemi gorlickiej oraz Staroście Powiatu Gorlickiego i Przewodniczącej Komisji  Edukacji, Kultury i Sportu.

Przewodniczący Rady Pedagogicznej Gorlice,07 listopada2016r   

Tabela stanowiąca załącznik do  stanowiska Rady Pedagogicznej z dnia 07 listopada 2016r. w sprawie  wystąpienia Pana Radnego Powiatowego – Zygmunta Fryczka  w Regionalnej Telewizji Gorlice w  programie wyemitowanym w dniu 01 listopada 2016r    


Komentarze

Autor: ~bobik dodano: 2016-11-14 18:53:21Głosów: +6Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Pan Radny ma rację! Jaki procent uczniów Kromca zdaje maturę na przyzwoitym poziomie BEZ KORKÓW udzielanych zresztą przez nauczycieli tej zacnej uczelni po godzinach tyle, że za pieniądze

Autor: ~emigrant dodano: 2016-11-14 20:21:05Głosów: -11Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Pan radny Zygmunt Fryczek ma rację,szanowna Rado! Dobrze o tym wiecie!
I "bobik"też.
P.S.A swoją drogą,kto jest przewodniczącym Rady Pedagogicznej I LO im.Kromera?Dlaczego się nie POdpisał?

Autor: ~Tomasz dodano: 2016-11-14 20:22:10Głosów: +48Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Najlepsza średnia zdawalność od lat w Budowlance !

Autor: ~www  dodano: 2016-11-14 20:37:36Głosów: +27Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Kromer jest to liceum ja chodziłem do technikum i najważniejszy jest poziom zdawalności nauczyciele w liceum to chyba nie zarabiają więcej za to że ktoś zdał lepiej lub gorzej a więc ich duma że ja nauczyłem ucznia lepiej że poszedł dalej że jest kimś że ma lepszą pracę jest lepiej wykształconym to powinna być nagroda ,nic nie zastąpi satysfakcji z dobrze wykonanej pracy żadne wypowiedzi (ten pan uczył mnie na technice biurowej ) i niezbyt to dobrze wspominam tylko czysta teoria i sprawdzian żadnego zainteresowania ucznia wiedzą a Kromer to duma nauczycieli za wyniki nie ma cię co przejmować Do Kromera chodzi moja chrześnica i o żadnych korepetycjach nie słyszałem trzeba się uczyć ma średnią powyżej 4,...

Autor: ~aaa dodano: 2016-11-14 21:10:41Głosów: -15Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

noooo wyniki marne ... hmmm 70 %, to coś koło 4 - a reszta ?

Autor: ~Michał dodano: 2016-11-15 00:07:03Głosów: +48Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

A czy uczniowie Górki, czy jakiejkolwiek innej szkoły średniej naszego powiatu nie chodzą na korepetycje? Oczywiście że chodzą, jest to normalne zachowanie każdego ucznia, który chce dobrze przygotować się do matury. Nie zmienia to jednak faktu, że kromer od wielu lat ma najwyższą zdawalność w naszym powiecie. Uczniowie krakowskiej "piątki", która jest najlepszym liceum w naszym województwie również korzystają z usług korepetytorów. Czy oznacza to że należy ją przekreślić, ze względu na zawyżone wyniki maturalne?

Autor: ~blo dodano: 2016-11-15 07:13:18Głosów: +52Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

tego pana radnego to nie powinni do telewizji dopuszczać

Autor: ~Dan do Michał dodano: 2016-11-15 09:10:23Głosów: +95Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

To, że wielu (nawet z najlepszych Liceów) chodzi na korepetycje rozumiem, należałoby jednak zadać pytanie czy to jest właściwe? Czy nie powinno być raczej tak, aby uczeń ucząc się w danej szkole plus ewentualnie chodząc na zajęcia dodatkowe (ale w SZKOLE do której uczęszcza) i solidnie się ucząc w domu, powinien SAM bez DODATKOWYCH korepetycji być w stanie przygotować się do matury i dostać się nawet na najlepszą uczelnię. Wiem, że jest to złożony temat, ale w przeciwnym razie moim zdaniem tworzymy niepotrzebną strefę i odciążamy szkołę od jej podstawowych obowiązków jakim powinno być jak najlepsze przygotowanie ucznia do matury i studiów... .

Autor: ~tralala dodano: 2016-11-15 09:53:17Głosów: -36Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Komentarz poniżej poziomu.
Kliknij, aby zobaczyć.

Autor: ~Zbyszek dodano: 2016-11-15 10:18:14Głosów: +47Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Pan radny dopuścił się typowej dla środowiska PiS-u manipulacji polegającej na przekazywaniu półprawd i kłamstw. Działacze lokalni PiS dostali "prikaz" udowadniania tezy o konieczności przeprowadzenia reformy edukacji i, jak widać, stosują wszystkie chwyty (nawet poniżej pasa). Dane mówią co innego, a PiS swoje. Wystarczy zapoznać się z wynikami testu PISA (nie mylić z PiS) - w ostatniej edycji (zrealizowanej w roku 2012) awansowaliśmy do czołowej dziesiątki państw, biorących udział w programie.

Autor: ~PL dodano: 2016-11-15 10:42:32Głosów: +77Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Fakt. Radny delikatnie mówiąc zmanipulował dane. Ale dlaczego?

Autor: ~korek dodano: 2016-11-15 10:48:52Głosów: +69Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Starostwo Powiatowe jako organ prowadzący powinno w trybie pilnym wydać rozporządzenie zabraniające udzielania korepetycji przez nauczycieli danej szkoly swoim uczniom.Pod rygorem zwolnienia z pracy.Trudno wyobrazic sobie sytuację bardziej nieetyczną.

Autor: ~GR dodano: 2016-11-15 11:26:56Głosów: +77Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Wszyscy koncentrują się na korkach, a nie na skandalicznej manipulacji radnego. O to możne mu właśnie chodziło. Tak można ludzi wprowadzać w błąd i robić swoją politykę.

Autor: ~Uczennica  dodano: 2016-11-15 12:11:28Głosów: +91Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Jestem absolwentką I LO i mimo, że do szkoły, jako do zgrupowania pewnych typów ludzi będę podchodzić ze znikomym sentymentem to czuję potrzebę wyrażenia swojej opinii. Mam wielu znajomych zarówno na "górce", jak i w innych szkołach średnich i ręczę głową, że zjawisko "pomocy naukowych" jest tak samo powszechne, jak i w Kromerze. Skąd więc wzięło się dziwne przekonanie pana radnego i czym jest ono spowodowane? To mnie najmocniej interesuję. :) Skoro po raz drugi wydaje tak nierzetelne sądy, odnośnie tej tylko placówki. Dane są takie, a nie inne i czy się panu podoba, czy nie Kromer nadal trzyma poziom, a nawet jesli znajdują sie ci którzy go zakwestionują (bo faktycznie na przestrzeni lat trochę się zmieniło) to muszą się pogodzić z tym, że tym poziomem w dalszym ciagu przewyższa inne licea. Panie radny mniej bezprawia i więcej sprawiedliwości! :)

Autor: ~boyos dodano: 2016-11-15 12:58:02Głosów: -31Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Komentarz poniżej poziomu.
Kliknij, aby zobaczyć.

Autor: ~tto dodano: 2016-11-15 13:01:10Głosów: +28Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Wyniki matur nie do końca świadczą o jakości nauczania w Kromerze.Wystarczy porozmawiać z uczniami tej szkoły,by dowiedzieć się,kto jest dobrym nauczycielem-fachowcem,a kto po prostu się nie nadaje i zaniża poziom szkoły.Panie dyrektorze Kromera jak to możliwe,że przy wspaniałej matematyczce pracuje niewspaniały fizyk?Aby podnieść renomę szkoły trzeba zatrudniać najlepszych a zwalniać słabych.

Autor: ~logiczny dodano: 2016-11-15 16:20:07Głosów: +73Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Proszę Państwa!
Przecież nie o to w tej dyskusji chodzi, czy w Kromerze jest wysoki poziom edukacji i czy korki są potrzebne ... To są ogólne opinie i każdy może mieć swoje zdanie.

Czym innym jest natomiast kiedy ktoś, świadomie podaje nieprawdziwe dane, nieprawdziwe liczby, po prostu kłamie atakując ciągle tylko tę jedną szkołę (ciekawe dlaczego?, rozumiem, że np. "na górce" edukacyjny raj! ;D). Chodzi o twarde dane - liczby, które podał pan Fryczek bardzo się rozmijają z liczbami z tabelki - to się nazywa świadome kłamstwo! Przecież z tekstu wynika, że to właśnie przeciwko temu protestują nauczyciele z Kromera. Dlaczego ktoś świadomie kłamie podając nieprawdziwe liczby? Czym innym jest ogólna opinia - proszę bardzo - Pan Fryczek może mówić, że w Kromerze jest niski poziom, jego prawo, ale co innego, kiedy kłamie podając nieprawdziwe liczby (a nie wierzę, żeby nie dysponował prawdziwymi danymi) - tu już prawa nie ma.
To tak, jakby ktoś powiedział, że nie lubi Pana X - wolno mu, ale kiedy powie, że pan X ukradł mu 100zł, a tego nie zrobił, to po prostu kłamstwo i pomówienie... i takie porównanie jest tutaj zasadne.
I to jest oburzające, kiedy osoba, którą wybraliśmy, manipuluje faktami!
Moim zdaniem, nauczyciele słusznie oczekują, że pan Radny przeprosi za kłamstwo - nie musi powiedzieć, że w Kromerze jest wspaniale, ale niech powie, że podał nieprawdziwe dane i liczby i za to przeprosi!

Autor: ~absolwentka dodano: 2016-11-15 17:01:45Głosów: +71Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Ale głupoty tu co po niektórzy piszą... kromer potrafi dobrze przygotować do matury tych co tego chcą. Znam dziewczynę, która napisała maturę z biol i chem rozszerzonej na 85%, nigdy w życiu nie chodząc na żadne korepetycje, a korzystając tylko i wyłącznie z rad i wskazówek nauczycieli LO. Nie siejcie więc fermentu. Kto chce się nauczyć ten na pewno nie bedzie narzekał na poziom nauczania w Kromerze. Pozdrawiam.

Autor: ~gorliczanka dodano: 2016-11-15 17:52:25Głosów: -31Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Komentarz poniżej poziomu.
Kliknij, aby zobaczyć.

Autor: ~ten dodano: 2016-11-15 19:01:30Głosów: -7Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Za korepetycje nauczyciele mają drugą pensję nieopodatkowana :)

Autor: ~anonim  dodano: 2016-11-15 19:29:58Głosów: +13Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

to bardzo dziwne ze większość komentarzy negatywnych dotyczących kromera piszą osoby które w ogóle nie uczęszczały do tego liceum. większosć z was postrzega kromer stereotypowao powtarzając nie prawdziwe informacje. kazdy ma prawo do korepetycji jeśli nie jest dobry z jakiegoś przedmiotu lub po prostu chce wiedzieć więcej. a to że kromer ma najlepsze wyniki z matur w powiecie gorlickim powinno dać do myślenia ze w tej szkole dobrze się uczą (większość) i jest dobry poziom kształcenia . w kromerze na maturze nie można oszukiwać iponieważ są osby z innych szkół (z poza gorlic ). wszedzie jest możliwośc korepetycj z tego co wiem to zarówno z górli budowlanki jak i ekonoma uczniowie chodzą na korepetycji do znanych już im nauczyciel.

Autor: ~robol dodano: 2016-11-15 20:58:26Głosów: +42Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

widać że gość jest zorientowany jak minister wojny w sprawie Mistrali
normalnie brawo tylko POLSKI szkoda

Autor: ~xyz dodano: 2016-11-15 23:30:46Głosów: +10Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

pogonić tą zkłamaną hołote z PISu, na czele z Bartuśiową

Autor: ~lennon dodano: 2016-11-16 08:58:32Głosów: +22Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Tak fizyka w I LO od lat to porażka. Wystarczy spojrzeć na tabelkę 6 zdających rozszerzenie w porównaniu z 74 biologia 56 geografia czy też 69 j.polski oraz 128 angielski. Z tych 6 tylko 3 napisało powyżej 70% . Nie wiem na co czeka Dyrekcja i Starostwo na czas kiedy NIKT nie wybierze fizyki lub NIKT nie zda powyżej 70% . Trzeba dbać o jakość kształcenia a nie jęchać ciągle na opinii "elytarnego lyceum"

Autor: ~do korek  dodano: 2016-11-16 10:16:54Głosów: +48Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Popieram wpis ,nie może tak być by nauczyciele własnej szkoły wykładali na bardzo niskim poziomie np.matematykę ,by póżniej wieczorem dawać lekcje do 24.00 w domu za duże pieniądze .Takich od razu powinni zwolnić .
Skończyłam szkołę już dość dawno ,ale każdy znał podstawy bez lekcji prywatnych -a teraz co się dzieje .
Myślę ,że dzięki niżowi będą dyrektorzy mogli zrobić całkowitą selekcję i zostawić grono pedagogiczne to naprawdę które pała pasją do nauki a nie tylko tych co czepie kase w domu nieopodatkowaną .
A co do PANA X -to dał popis -uważam ,że powinien przeprosić i opanować swój jęzor ,który ciągle papla na poziomie .............aż strach pisać jakim bo pozwie o pomówienie .

Autor: ~Kowalski dodano: 2016-11-16 10:21:31Głosów: +34Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Pan radny mówi,ze chce naprawiać oświatę w powiecie, a tak naprawdę działała na jej niekorzyść. Umniejsza wyniki, manipuluje danymi, pośrednio też skłóca ze sobą szkoły (dziel i rządź). Daje przekaz tu jest źle. Więc przeciętny Kowalski, który ma dziecko w trzeciej kasie gimnazjum po takim wystąpieniu radnego powiatu gorlickiego, pomyśli tak. Skoro tu jest tak źle to poślę je np. do Nowego Sącza, Tarnowa czy Krakowa. Gratuluję panu radnemu Fryczkowi. Czy aby Pan reprezentuje interesy mieszkańców Ziemi Gorlickiej?

PS.

Wywołanie tematu korków to zagranie populistyczne. Na korki chodzą również uczniowie elitarnych liceów w Krakowie.

Autor: ~nienaiwny dodano: 2016-11-16 12:56:15Głosów: +26Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Pan Radny skłamał manipulując dowolnie liczbami, żeby udowodnić swoją tezę ..... hmm... jeżeli już na początku kłamie, to ja jakoś nie wierzę, że kieruje się "troską" o poziom edukacji w powiecie...
Coś mi się wydaje, że kieruje się czymś innym. Ciekawe czym? Może chce osiągnąć swoje cele polityczne???
Tak się właśnie robi politykę - rzuca się gawiedzi jakieś hasło, np. "korki" i wszyscy się tym jarają, a już nie widzą, że pan Fryczek kłamie podając nieprawdziwe dane i liczby krzywdząc wiele osób (kto by się wczytywał w jakąś tabelkę, z której wynika, że Kromer przewyższa inne licea w powiecie i jest powyżej średniej województwa i kraju) ..... A przecież politykę można robić bez kłamstw - w końcu partia pana Fryczka obiecywała dobrą zmianę, a teraz pewnie wstydzą się za niego.... My wyborcy, czekamy na przyznanie się pana Fryczka do kłamstwa, albo niech ma odwagę i powie, że przedstawiona w tym tekście tabelka to kłamstwa ..... Czekamy!

Autor: ~elf dodano: 2016-11-16 14:14:00Głosów: +31Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

anonim,ty pewnie kończyłeś to liceum.

Autor: ~psylo dodano: 2016-11-16 21:13:24Głosów: -36Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Komentarz poniżej poziomu.
Kliknij, aby zobaczyć.

Autor: ~ROCH  dodano: 2016-11-16 22:06:58Głosów: +13Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Wszystko się poprawi jak Pan Radny zostanie dyrektorem! To kwestia czasu. Dobra Zmiana dotarła do LO.

Autor: ~,moni dodano: 2016-11-17 09:04:23Głosów: +15Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Jakoś mam wrażenie, że rządzącej partii bardzo zależy na posiadaniu ,,głoopiego" społeczeństwa. Świadczy o tym nie tylko wystąpienie tegoż to pana, ale szykowana również i świetnie przygotowana reforma oświaty...
Dziwić nie ma się co, bo to wszystko wedle starej zasady: ciemnym ludem rządzi się najlepiej!!

Dobra zmiana... lepszej nie będzie!!!
Trzeba przyznać, że wdepnęliśmy .....

Autor: ~Jan dodano: 2016-11-17 17:46:59Głosów: +28Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Proste słowo przepraszam i tyle...... Ale jak trudno je wypowiedzieć. Przecież tylu ludzi zostało skrzywdzonych

Autor: ~ja dodano: 2016-11-17 21:47:09Głosów: +30Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Krótko i zwięźle.
1. Są kłamstwa, duże kłamstwa i statystyka (to o treści wypowiedzi Pana radnego)
2. Ten Pan juź dwa lata jest radnym powiatowym i zastępcą przewodniczącego Komisji Edukacji, Kultury i Sportu. Co zrobił dla podniesienia poziomu edukacji oprócz czczego gadania? (a w Biblii napisali, źe kamieniami mogą rzucać Ci którzy są bez winy)
3. Kto jest "sponsorem" wypowiedzi Pana radnego? (to o domniemanym celu wypowiedzi)

Autor: ~robol dodano: 2016-11-18 17:17:15Głosów: +15Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Nasz radny opanował trudną sztukę dezinformacji i
wręcz idealnie nadaje się do RZĄDU ma potencjał
w resorcie wojny za ten dział odpowiada MISIEWICZ
obecnie student ojca Rydzyka.

Autor: ~Maciej dodano: 2016-11-20 14:32:27Głosów: -20Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Komentarz poniżej poziomu.
Kliknij, aby zobaczyć.

Autor: ~emigrant" dodano: 2016-11-20 17:53:04Głosów: +3Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

do"Maciej".
Taaa....Słowo-klucz "system"rozgrzesza wszystkich.Kradnących wójtów,tchórzliwych policjantów,skorumpowanych prawników,chciwych lekarzy, no i w końcu kiepskich nauczycieli.Po prostu "system".

Autor: ~Somq dodano: 2016-11-21 09:44:06Głosów: +9Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Prawda jest taka, że w Kromerze jest pic i fotomontaż. Poziom nauczania jest bardzo słaby, z lekcji się mało wynosi, trzeba samemu wszystko ogarnąć albo pójść na korki, bo inaczej nie będzie.
Po drugie w Kromerze jest rywalizacja partyjna, wiadomo kto za kim jest...
Kromer nie odstaje niczym od Górki, albo nawet gorzej jest w każdym aspekcie.
Ludzie nie brońcie tego Kromera na siłę proszę Was, bo sami siebie oszukujecie...

Autor: ~gorliczanka dodano: 2016-11-21 18:45:27Głosów: +33Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Macieju.... może należy zmienić system :) może błąd tkwi w tym, że blokuje się miejsca pracy w szkołach dla "pociotków", którzy nie zawsze prezentują zapał do pracy. Myślę, że sam uczysz w szkole więc doskonale wiesz,że niestety nie wszyscy nauczyciele powinni uczyć :) Odpowiedz mi na pytanie ( przykład szkoły gorlickiej do której uczęszczał mój syn) jak to jest możliwe, że nauczycielka j. polskiego w dniu 26 maja miała dwie oceny w dzienniku w klasie 28 osobowej, a jej koleżanka ucząca j. angielskiego miała 16 ocen na jednego ucznia???? Myślisz, że obie panie pracowały tak samo ?????? Dla mnie jest to nienormalne, a gdzie byłą w tym wszystkim dyrekcja ???? Nikt nie widział, że z języka polskiego nie ma ocen w dzienniku ???? Kolejny dowód,że kiepskich nauczycieli się porostu kryje :) Macieju może nie należy szukać winy tylko po stronie "złych" uczniów tylko uderzyć się w pierś i poszukać w swoim środowisku :)

Autor: ~gorliczanka dodano: 2016-11-21 19:10:58Głosów: +3Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Nie śledziłam dyskusji po artykułem, dzis dopiero zobaczyłam ile minusów ma moja wypowiedz :) ( jak sądzę od środowiska nauczycieli) Niestety te minusy nic nie zmienią - Koń jaki jest każdy widzi.Jako społeczeństwo rzadko zdajemy sobie sprawę, że to my jesteśmy pracodawcami całej sfery budżetowej. Skoro płacimy podatki ( PIT< CIT

Autor: ~Maciej dodano: 2016-11-21 19:44:57Głosów: -1Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

-> gorliczanka:
Racja. Zgadzam się, że jest sporo nauczycieli, którzy nie powinni przekroczyć progu jakiejkolwiek szkoły, ponieważ ich jedyna rola podczas lekcji to obecność przy biurku. Kij ma jednak dwa końce - są słabi nauczyciele oraz ci, którzy są DOBRZY i starają się codziennie, na każdej lekcji. Są także uczniowie, którym zależy na nauce i tacy, którzy "olewali i będą olewać". Tak samo jak mamy księży, którzy wierzą głównie w pieniądze oraz tych, którzy mają powołanie. Mam na myśli to, że nie można "wrzucać wszystkich do jednego worka".

Autor: ~Qmos dodano: 2016-11-21 20:38:27Głosów: +26Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Ludzie oszukujcie się i mówcie jaki jest Kromer cacy, chociaż pewnie 80% z Was się nawet tam przez rok nie uczyło, a nauczyciele i ich najbliższe otoczenie niech daje łapkę w dół każdemu nieprzychylnemu im komentarzowi...
Szkoła jest zniszczona od wewnątrz niektórymi nauczycielami, którzy uprawiają politykę, zamiast dobrze nauczyć, tylko wymagają, a nie potrafią wytłumaczyć nic...
Taka jest prawda. Jak nie wstyd jest niektórym, żeby w tak dobrej szkole nadkładano politykę nad nauczaniem...
Może jeszcze wytoczą mi proces za ten komentarz ? To będzie tylko pokazaniem bezradności.

Autor: ~Niezmanipulowany dodano: 2016-11-21 20:42:16Głosów: +3Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Ludzie znowu uciekacie od tematu.Tematem jest manipulacja radnego a nie to która szkoła jest lepsza, czy jak uczą nauczyciele. (Górka to technikum + liceum, Kromer samo liceum.Nauczyciele jak i inni ludzie są rożni lepsi i gorsi. Czy my sami jesteśmy idealni?)
Powtarzam tematem dyskusji powinna być wypowiedź radnego i jego manipulacja danymi i tego się trzymajmy.

Autor: ~gorlicznka dodano: 2016-11-21 21:03:59Głosów: +4Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Macieju, nikt nikogo nie wrzuca do jednego worka, mogę opowiedzieć o wielu wspaniałych nauczycielach, których ja i moje dziecko spotkało na swojej drodze. Niestety są przypadki nauczycieli, którzy jak napisałeś nie powinni przekraczać progu szkoły i jeśli my - rodzice, nauczyciele, samorzadowcy itp będziemy przymykać na to oko nic przez długie lata się nie zmieni. Moja rozmowa z kuzynką z USA pokazuje jak inną mamy mentalność od amarykanów :) oni wymagają od nauczyciela a my widzimy tylko "złego" ucznia.
Mój wykładowca, który był na stypendium w USA opowiadał czym się rożni student amerykański od polskiego. Amerykanin jak czegoś nie zrozumiał na wykładzie pyta wykładowcę dotąd nie zrozumie (bo to rola wykładowcy, żeby student, który płaci za studia zrozumiał), polski student wstydzi się zapytać bo wyjdzie na idiotę, że nie zrozumiał.
Zmiana podejścia do zawodu nauczyciela jest kluczem do zmiany systemu :) Pozdrawiam

Autor: ~ciekawska dodano: 2016-11-22 11:09:29Głosów: +1Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Ciekawa jestem- absolwentem, której szkoły średniej jest radny F...k ?

Autor: ~messi dodano: 2016-11-22 12:31:59Głosów: +10Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Fryczek to jest typowy populista pisowski, który zrobi i powie wszystko, aby zdyskredytować starostę i zarząd powiatu, które to organizacyjnie odpowiadają za oświatę ponadgimnazjalną - nieważne czy to są kłamstwa czy półprawdy, czy niedopowiedzenia - cel uświęca środki.

Autor: ~Frycz dodano: 2016-11-23 11:59:51Głosów: +51Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Uczelnie wyższe biorą wszystkich absolwentów na pniu. Wystarczy 30% z przedmiotów obowiązkowych z dodatkowych to nawet tyle nie trzeba. Wyjątek medycyna niepłatna i informatyka na dobrych politechnikach. Jestem studentką i wiem jak jest. Poziom studiów bardzo się obniżył. Skoro biorą wszystkich, czemu się dziwić. cierpią na tym ambitni studenci!

Autor: ~pik dodano: 2016-11-27 09:29:46Głosów: -15Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Reformę edukacji i obecne zasady zdawania matur oraz rekrutacji na uczelnie wyższe wprowadził rząd AWS w 1999 roku. Pierwsze matury na tych zasadach były w roku 2005. Według tych zasad osoba, która nie zdawała matury na poziomie rozszerzonym z przedmiotu wymaganego przy rekrutacji nie miała szans dostania się na przyzwoitą uczelnię. Miało to wpływ na liczbę i poziom osób zdających poziom rozszerzony.
Ale wkrótce poprzedni rząd PiS, rękami ministra Giertycha, zepsuł te zasady wprowadzając przeliczniki punktów z poziomu podstawowego na rozszerzony takie, które w wielu przypadkach podważyły sens zdawania poziomu rozszerzonego. Późniejsze zmiany tych zasad niewiele pomogły i to jest przyczyną obniżenia rangi poziomu rozszerzonego na maturze.
W tej sytuacji próby tworzenia rankingów szkół na podstawie wyników egzaminów maturalnych na poziomie rozszerzonym nie mają sensu.
Lepszym kryterium oceny szkoły byłby wskaźnik przyjęć absolwentów na renomowane uczenie, które nie przyjmują wszystkich "na pniu" jak napisał Frycz.

Autor: ~kubuś dodano: 2016-12-09 16:15:24Głosów: -2Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

Jaka jest różnica pomiędzy Kromerem a Górka? Kuratorium zlecilo by uczniowie tych dwóch szkół przepisali 100 razy książkę telefoniczną. Z Górki zapytali "po co" a z Kromera "na kiedy"

Autor: ~spóźniny dodano: 2016-12-15 15:39:37Głosów: +6Oceń pozytywnieOceń negatywnieZgłoś komentarz moderatorowi

To co zrobił radny Fryczek jest obrzydliwe i niemoralne!!! Powtarzam niemoralne!!!!

Napisz komentarz

wspierają akcję "Komentuj. Nie obrażaj"!

Internet to nie śmietnik! Pokaż, że potrafisz rozmawiać na wysokim poziomie.
Dowiedz się więcej o akcji http://www.komentujnieobrazaj.pl/

Zapoznaj się również z zasadami umieszczania komentarzy w naszym serwisie!
Autor:
Komentarz:

TV Reklamowa

 

Zapowiedzi imprez

Luty 2017

PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
  • Aktualnie brak wydarzeń
  • Aktualnie brak wydarzeń
Gorlice24.pl...i wiesz wszystko - Regionalny Portal Informacyjny
Gorlice24.pl...i wiesz wszystko - Regionalny Portal Informacyjny