Zamknij

Asystent prawny (oferta pracy po stażu)

Nr oferty: StPr/24/0394Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Zakres obowiązków: Opracowywanie projektów aktów normatywnych, okólników, rozporządzeń i instrukcji; Przygotowywanie projektów umów zawieranych z innymi jednostkami i organizacyjnymi; interpretowanie prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów; Analizowanie projektów aktów normatywnych opracowywanych przez inne jednostki; Opracowywanie informacji dla kierownictwa o przewidywanych zmianach w prawie przepisach w zakresie interesującym zakład; Prowadzenie szkoleń w zakresie rozumienia i stosowania prawa; Udzielanie porad prawnych zainteresowanym komórkom i pracownikom, przyjmowanie interesantów; Sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, archiwizowanie dokumentów; Obsługiwanie sprzętu i urządzeń techniki biurowej oraz korzystanie z programów komputerowych w pracy biurowej; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych; Przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Zawód:
    • Asystent prawny (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wykształcenie wyższe; wysoka kultura osobista; dokładność; odporność na stres; staż pracy w zawodzie - min. 6 miesięcy.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
      Osoba do kontaktu: Maciej Guterch
      Numer telefonu: 183536307
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Skierowanie + CV
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      prace przy modernizacji i montażu instalacji C.O. i C.W.U., montaż kotłów; montaż pomp ciepła; klimatyzacji; instalacji fotowoltaicznych
      StPr/24/0433
      data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Obróbka wstępna warzyw, owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków (mycie, obieranie, czyszczenie); Rozdrabnianie warzyw, owoców i innych surowców; Przygotowywanie potraw zgodnie z wytycznymi kucharza; Pomoc w wydawaniu posiłków.
      StPr/24/0434
      data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      Przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu; Rozładunek i załadunek towarów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Przestrzeganie zasad BHP
      StPr/24/0435
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      Sprzedaż oraz doradzanie klientom w doborze odpowiednich produktów; Wykładanie towaru na regały; Dbanie o czystość i właściwą ekspozycję towaru; Sporządzanie zamówień w przypadku niedoboru produktów; Przestrzeganie zasad BHP.
      StPr/24/0436
      data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      obsługa oraz archiwizacja dokumentacji; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura oraz zamawianie artykułów biurowych; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich; obsługa poczty elektronicznej; obsługa programów komputerowych; sporządzanie raportów; obsługa biura
      StPr/24/0427
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); kompletowanie dokumentów; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; organizowanie pracy biura; przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i poczta elektroniczną; udzielanie informacji telefonicznych
      StPr/24/0428
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism; wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych; sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism; przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną; udzielanie informacji telefonicznych;
      StPr/24/0429
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      Ocena przydatności surowców (mąki pszennej, cukru, tłuszczu, jaj itd.) oraz przygotowanie ich do produkcji; mieszanie surowców (zgodnie z recepturami) w zależności od rodzaju ciast oraz ich wyrabianie; przygotowywanie różnego rodzaju nadzień, np. kremów, polew, galaretek, owoców, ponczów; formowanie i wypiek ciast, ciasteczek, tortów itp.; przekładanie i nadziewanie różnymi masami, wykańczanie, dekorowanie; utrzymywanie porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz przestrzeganie obowiązujących zasad bhp i ppoż.
      StPr/24/0430
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      ustalenie z klientami zakresu usługi, w tym doradzanie w zakresie doboru koloru i odpowiedniej fryzury oraz kształtu brody; zabezpieczanie garderoby klienta i mycie włosów oraz brody przy użyciu szamponów; strzyżenie włosów na sucho lub mokro za pomocą różnego rodzaju narzędzi fryzjerskich
      StPr/24/0432
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      przyjmuje zgłoszenia pacjentów i ustala terminy świadczenia usług w placówce medycznej oraz tworzy terminarz wizyt domowych; przyjmuje materiały do badań, opisuje ich kierowanie do właściwych laboratoriów (badania histopatologiczne, badania krwi, badania cytologiczne itp.) oraz wydaje wyniki badań pacjentom; prowadzi oraz przechowuje dokumentację zdrowotną pacjentów w różnych układach klasyfikacyjnych; prowadzi rozliczenia i kalkulacje finansowe wykonanych usług, wystawia faktury i zaświadczenia; sporządza okresowe sprawozdania statystyczne i finansowe (m.in. sporządza dzienne raporty przekazania kasy z rejestracji); przekazuje informacje o usługach zdrowotnych oraz warunkach formalnych i finansowych ich świadczenia w danej placówce służby zdrowia, a także w innych placówkach specjalistycznych (udziela informacje zainteresowanym pacjentom na temat realizowanych usług i ich cen); kieruje pacjentów i przekazuje ich dokumenty zdrowotne do właściwych laboratoriów i gabinetów specjalistycznych; współpracuje z personelern medycznym w zakresie przepływu informacji i udostępnia dokumentację w celu sprawnej obsługi pacjentów; organizuje stanowisko pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoz., ergonomii i ochrony środowiska.
      StPr/24/0414
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN